Τι είναι η Ψηφιακή Σήμανση;

Η Ψηφιακή Σήμανση (Digital Signage) είναι ένας τρόπος προώθησης που έχει κατακτήσει όλο τον κόσμο. Πρόκειται για μια διαφημιστική και ενημερωτική μέθοδο που χρησιμοποιεί από απλές τηλεοράσεις μέχρι και πολλαπλές οθόνες υψηλής ευκρίνειας σε διάφορους σχηματισμούς και μεγέθη (video wall). Οι οθόνες αυτές αναπαράγουν οπτικοακουστικό υλικό που είτε διαφημίζει προϊόντα και υπηρεσίες είτε ενημερώνει τους πελάτες για προσφορές και εταιρικά νέα.

Η Ψηφιακή Σήμανση είναι επί της ουσίας ένας ιδιωτικός τηλεοπτικός σταθμός του οποίου η ροή προγράμματος αφορά αποκλειστικά την επιχείρησή σας.

Πολλές έρευνες έχουν επιβεβαιώσει ότι οι διαφημίσεις κοντά στα σημεία πώλησης είναι πολύ πιο αποδοτικές. Μια πολύ σημαντική δουλειά της Ψηφιακής Σήμανσης είναι ακριβώς αυτή, να ενημερώνει τους καταναλωτές για την τιμή, την ποιότητα ή και τη χρησιμότητα ενός προϊόντος στο σημαντικότερο σημείο – εκεί που αυτό πωλείται – και να οδηγεί τον καταναλωτή σε πράξη, δηλαδή σε αγορά του προϊόντος.

Η Ψηφιακή Σήμανση (digital signage) αποτελεί έναν τομέα outdoor media, ιδιαίτερα αναπτυσσόμενος την τελευταία δεκαετία. H Ψηφιακή Σήμανση από την Digital Sign εξασφαλίζει υψηλή αποδοτικότητα και προβολή του περιεχομένου σας. Το Digital Signage βασίζεται στη χρήση ψηφιακών οθονών, βασισμένων σε διάφορες τεχνολογίες προβολής.  Εγκαταστάσεις digital signage συναντώνται τόσο σε δημόσιους (σταθμοί τρένων, αεροδρόμια, κ.λ.π.),  όσο και σε ιδιωτικούς  χώρους (εταιρικά κτίρια, κλινικές, πανεπιστήμια, καταστήματα λιανικής, κ.λ.π.).

Ο χειρισμός των εγκατεστημένων οθονών προβολής γίνεται με τη βοήθεια PCs, οι οποίοι χρησιμοποιούν εταιρικά δίκτυα ή το Internet για να αποστέλλουν νέο περιεχόμενο, προγράμματα προβολής, κ.λ.π.  Υπάρχουν βέβαια και υλοποιήσεις δικτύων Ψηφιακής Σήμανσης, οι οποίες είναι αυτόνομες (stand-alone), και στις οποίες η ανανέωση του περιεχομένου γίνεται με χειροκίνητα μέσα (USB sticks, storage cards, κ.λ.π.).  Όταν ένα δίκτυο βρίσκεται σε ένα ορισμένο και μεμονωμένο χώρο, η επιλογή αυτή είναι δυνατόν να είναι κατάλληλη, στερώντας όμως και πάλι την αμεσότητα στην αλλαγή του περιεχομένου.  Όταν όμως το δίκτυο εκτείνεται σε πολλαπλές τοποθεσίες, όπως συμβαίνει στα περισσότερα σύγχρονα δίκτυα Digital Signage, τότε η λύση αυτή είναι ιδιαίτερα κοστοβόρα όσον αφορά την αλλαγή του περιεχομένου και το εν λόγω κόστος υπερκαλύπτει σε σύντομο χρονικό διάστημα την επένδυση για την αγορά λογισμικού και εξοπλισμού κεντρικής διαχείρισης.

Πώς λειτουργεί η Ψηφιακή Σήμανση;

Ο μέσος σύγχρονος άνθρωπος έχει εκπαιδευτεί να κοιτάζει οθόνες. Υπολογιστές, κινητά, τηλεοράσεις και δεκάδες άλλες συσκευές έχουν καταλήξει να είναι –αν όχι η μοναδική– η σημαντικότερη πηγή πληροφοριών είτε αφορά προϊόντα είτε ενημέρωση.

Η Ψηφιακή Σήμανση λειτουργεί ως προωθητικό και ταυτόχρονα ενημερωτικό μέσο και αυτό δημιουργεί την τόσο ευμετάβλητη και αποδοτική φύση της. Η δυναμική διαχείριση του περιεχομένου που αναπαράγεται, γίνεται από ένα κέντρο ελέγχου όπου εργάζονται προγραμματιστές και γραφίστες. Από εκεί μπορεί να γίνει αλλαγή ακόμη και μιας μεμονωμένης λέξης από ολόκληρη τη ροή του προγράμματός σας. Έχει σημαντικά πλεονεκτήματα σε σχέση με τη Στατική Σήμανση (αναπαραγωγή βίντεο με ‘’στικάκι’’ ή χρήση έντυπου υλικού), αφού η λειτουργία της είναι πολύ πιο ευέλικτη, είναι “διαδραστική” και πιο ενδιαφέρουσα για τον πελάτη. Αποτέλεσμά της είναι η εξοικονόμηση χρημάτων και η παράλληλη αύξηση των πωλήσεων για την επιχείρηση που την χρησιμοποιεί.

Ψηφιακή Σήμανση (digital signage) και διαφήμιση

Η έλευση των τεχνολογιών του Digital Signage, επέτρεψε παγκοσμίως, αλλά και στην Ελλάδα, την ανάπτυξη νέων επιχειρηματικών μοντέλων, τα οποία βασίζονται στην εκμετάλλευση -κυρίως – στεγασμένων δημόσιων ή ιδιωτικών χώρων για την ανάπτυξη διαφημιστικών εφαρμογών, δίνοντας έτσι το έναυσμα για το Advertising Signage.  Μέσω αυτών των εφαρμογών, οι διαφημιζόμενοι βρήκαν την ευκαιρία να πλησιάσουν με μεγάλη στόχευση το κοινό που τους ενδιαφέρει ή να πλησιάσουν μεγάλες μάζες κοινού σε σημεία όπου πριν ήταν αδύνατον να το πετύχουν.

Εκτός της διαφημιστικής εκμετάλλευσης, ένα επιχειρηματικό μοντέλο που έχει αναπτυχθεί είναι η ολοκληρωμένη παροχή προϊόντων και υπηρεσιών προς πελάτες που ενδιαφέρονται για την ανάπτυξη ενός ιδιωτικού δικτύου Ψηφιακής Σήμανσης (Corporate Digital Signage), μέσω του οποίου μπορούν να προωθήσουν τα δικά τους προϊόντα ή υπηρεσίες ή να εκμεταλλευτούν το δίκτυο για τη διαφημιστική προβολή προϊόντων προμηθευτών τους (π.χ. super markets) για να αποκομίσουν διαφημιστικά έσοδα.

Δυναμικό περιεχόμενο Ψηφιακής Σήμανσης

Η Ψηφιακή Σήμανση έχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα έναντι της στατικής σήμανσης και αυτό είναι η ευκολία αλλαγής του περιεχομένου, καθώς επίσης και η δυνατότητα προβολής κινούμενων εικόνων, δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα προβολής περιεχομένου ανάλογα με την ώρα της ημέρας και τη σύνθεση του κοινού.  Το προβαλλόμενο περιεχόμενο μπορεί να αλλάζει ακόμα και διαδραστικά (μέσα από ερεθίσματα που παρέχει το κοινό ή άλλους εξωτερικούς παράγοντες).

Καλύτερες διατάξεις Ψηφιακής Σήμανσης: 3 σχέδια για 3 τύπους θεατών

Υπάρχουν τρεις κύριες κατηγορίες κοινού και κάθε μία πρέπει να προσεγγίζεται με διαφορετικές διατάξεις Ψηφιακής Σήμανσης, οι οποίες θα τους προσελκύσουν στο πεδίο προβολής.

Εδώ θα βρείτε προτάσεις για να τραβήξετε το ενδιαφέρον τους:

Περαστικοί

  • Χρόνος Θέασης: 1 – 30 δευτερόλεπτα
  • Τοποθεσία οθόνης: σε ένα διάδρομο, κοντά σε μια είσοδο χωρίς αίθουσα αναμονής, σε ανελκυστήρα, σε μέρος που οι άνθρωποι είναι περαστικοί και δεν σταματούν
  • Διάταξη: 1-μπλοκ με ημερομηνία / ώρα και/ή τρέχουσες καιρικές συνθήκες. Όχι video, όχι ticker, μόνο σύντομα γραφικά μηνύματα.

 

Άτομα που σταματούν για σύντομο διάστημα

  • Χρόνος θέασης: 30 – 120 δευτερόλεπτα
  • Τοποθεσία οθόνης: σύντομες γραμμές για ταμείο ή ρεσεψιόν, άτομα που σταματούν για σύντομες χρονικές περιόδους
  • Διάταξη: 2-μπλοκ με ημερομηνία / ώρα ή καιρικές συνθήκες (ίσως και ticker). Όχι video μεγάλης διάρκειας, σύντομο video Flash, σύντομα γραφικά μηνύματα.

 

Άτομα που σταματούν για αρκετό χρονικό διάστημα

  • Χρόνος θέασης: 2 – 30 λεπτα
  • Τοποθεσία οθόνης: ρεσεψιόν με καθίσματα, σαλόνια, καφετέριες, δωμάτια διαλλείματος, οπουδήποτε υπάρχουν καθίσματα
  • Διάταξη: 3-μπλοκ με τα πάντα. Κανένας περιορισμός στον τύπο περιεχομένου και στην περιπλοκότητα της διάταξης, προσθήκη live τηλεόρασης για χώρους αναμονής 10+ λεπτών.

Αν και η λύση “ένα μέγεθος χωράει σε όλα” δεν υπάρχει, ελπίζουμε αυτές οι συμβουλές να σας βοηθήσουν να πλησιάσετε το κοινό που στοχεύετε, να τραβήξετε την προσοχή του και να μεταδώσετε το μήνυμά σας με την όσο το δυνατόν καλύτερη διάταξη Ψηφιακής Σήμανσης

Ποια είναι η κατάλληλη επιλογή ψηφιακής σήμανσης για εσάς;

Με όλες τις δυνατότητες ψηφιακής σήμανσης που υπάρχουν μπορεί να είναι δύσκολο να επιλέξετε μεταξύ τους, αλλά δεν χρειάζεται να είναι! Από τα video walls έως τις ειδικές οθόνες σήμανσης και ένα ευρύ φάσμα ανεξάρτητων περιπτέρων, υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός επιλογών στην αγορά όσον αφορά το υλικό ψηφιακής σήμανσης.

Video walls
Αν θέλετε να κάνετε την πιο εντυπωσιακή εντύπωση με το ψηφιακό σας σήμα, ένα Video wall είναι η σωστή επιλογή! Τα  Video walls σάς επιτρέπουν να προβάλλετε το περιεχόμενό σας σε τεράστιους χώρους και μπορεί να διαμορφωθούν έτσι ώστε να εμφανίζουν μια τεράστια ποικιλία περιεχομένου και συνήθως ταιριάζουν σε πιο παθητικούς, μη διαδραστικούς τύπους περιεχομένου. Αυτό το εκτεταμένο εύρος δυνατοτήτων, σε συνδυασμό με το φυσικό μέγεθος μιας λύσης Video wall σημαίνει ότι υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη προτού εγκαταστήσετε ένα Video wall.

Βασικά ζητήματα με το video wall:

  • Πλάτος του bezel
    Ta LCD video walls προσφέρονται συνήθως με ένα από τα ακόλουθα πλάτη bezel: 

·         3,5 mm

·         1,7 mm

·         0 mm

Αυτά τα πλάτη υπαγορεύουν το μέγεθος των κενών μεταξύ των οθονών που συνθέτουν το video wall σας και επηρεάζουν το πόσο απρόσκοπτη θα είναι η εμφάνιση του περιεχομένου σας όταν προβάλλονται σε αυτά

  • Τοποθεσία και διαθέσιμος χώρος
    Πριν επενδύσετε σε video wall, βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε τις ακριβείς διαστάσεις του χώρου στον οποίο θα βρίσκεται. Είναι επίσης ζωτικής σημασίας να αποφασίσετε εάν το video wall θα συνδεθεί με έναν τοίχο ή σε μια βάση στο πάτωμα. Για παράδειγμα, εάν το video wall είναι περισσότερο μόνιμης εγκατάστασης, μπορεί να είναι πιο χρήσιμο και αποδοτικό να τοποθετήσετε το σε τοίχο. Ωστόσο, εάν σκοπεύετε να μετακινήσετε το video wall γύρω από τις εγκαταστάσεις σας ή θέλετε εύκολη πρόσβαση σε οποιοδήποτε από τα υλικά που βρίσκονται στην πίσω πλευρά των οθονών, μια λύση στο πάτωμα μπορεί να ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας.
  • Παράδοση περιεχομένου
    Είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη σας πώς ακριβώς θα παραδοθεί το περιεχόμενό σας στην οθόνη του video wall. Αν και δεν χρειάζεται να γνωρίζετε τις ακριβείς λεπτομέρειες των απαιτήσεων υλικού σας, είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη τους ακόλουθους παράγοντες:
  • Τι είδους περιεχόμενο θα εμφανίζεται στο video wall;
  • Από ποιο υλικό θα προέλθει το περιεχόμενο;
  • Υπάρχουν πολλές πηγές περιεχομένου;
  • Πόσο συχνά πρέπει να αλλάζει το περιεχόμενο;

 

Διαφημιστικές οθόνες
Κάπου μεταξύ συμβατικών τηλεοράσεων και tablet, οι διαφημιστικές οθόνες είναι ίσως οι πιο ευέλικτες μορφές υλικού ψηφιακής σήμανσης.

Επιλογές τοποθέτησης
Λόγω του μεγάλου εύρους μεγεθών και χρήσεων, οι οθόνες σήμανσης μπορούν να τοποθετηθούν για να ταιριάζουν σε ένα ευρύ φάσμα διαφορετικών απαιτήσεων. Λοιπόν, τι είναι καλύτερο για εσάς; Ας ρίξουμε μια ματιά στις επιλογές σας: 

·         Στατικές βάσεις τοίχου – ιδανικές για παθητικές οθόνες που δεν διαθέτουν διαδραστικά στοιχεία και λειτουργούν ως ψηφιακές αφίσες. Αυτή είναι επίσης η καλύτερη επιλογή αν θέλετε να εξοικονομήσετε χώρο, έχοντας την οθόνη σας να καταλαμβάνει όσο το δυνατόν λιγότερο χώρο.

·         Ρυθμιζόμενες βάσεις τοίχου – ιδανικές αν θέλετε να παρέχετε επιλογές ευκολίας και προσβασιμότητας στους χρήστες σας

·         Βάση δαπέδου – πιο κατάλληλη αν θέλετε να κάνετε την οθόνη σήμανσής σας να είναι περισσότερο κεντρικό σημείο με διαδραστικό περιεχόμενο, όπως κατάλογο προϊόντων, γκαλερί εικόνων ή τουριστικές πληροφορίες

·         Βάση οροφής – εξαιρετική αν θέλετε λειτουργική, διακριτική σήμανση, όπως χρονοδιαγράμματα ή πληροφορίες ασφαλείας

 

Ελεύθερα περίπτερα
Αυτές οι μεγάλες, ζωντανές οθόνες τείνουν να προσφέρονται για τολμηρό, πορτραίτο, με εικόνες που φέρουν εικόνες και συνήθως χρησιμοποιούνται ως ψηφιακές αφίσες. Μπορούν επίσης να διαθέτουν λειτουργίες αφής, επιτρέποντάς τους να χρησιμοποιηθούν ως διαδραστικά σημεία πληροφοριών.

Βασικά ζητήματα με ανεξάρτητα περίπτερα
Τοποθεσία – σε εσωτερικούς χώρους ή έξω;Οι ανεξάρτητες οθόνες σήμανσης χρησιμοποιούνται συχνά τόσο σε εσωτερικούς όσο και σε εξωτερικούς χώρους, πράγμα που σημαίνει ότι οι δυνατότητες – και επομένως οι τιμές – μπορεί να διαφέρουν αρκετά σημαντικά ανάλογα με το πού θα βρίσκεται η οθόνη.Γι ‘αυτό, είναι σημαντικό να εξετάσετε πρώτα πού θα βρίσκεται η οθόνη και δεύτερον εάν πρέπει να γίνουν δικαιώματα ώστε η οθόνη να μην είναι βανδαλιστική ή να είναι φυσικά κλειδωμένη στο πάτωμα.

Αναλογία διαστάσεων και προσανατολισμός περιεχομένου
Αυτός ο παράγοντας ξεκινά με ποιο τρόπο το περιεχόμενό σας είναι πιο κατάλληλο για προβολή. Συνήθως, οι ανεξάρτητες οθόνες σήμανσης σε περίπτερο προσφέρουν κατακόρυφο προσανατολισμό, ο οποίος είναι ιδανικός για ορισμένους τύπους περιεχομένου σήμανσης. Για παράδειγμα, τέτοιου είδους οθόνες συνήθως προσφέρονται για να χρησιμοποιηθούν ως ψηφιακές αφίσες!

Διανομή περιεχομένου
Όπως και με τις δύο προηγούμενες καταχωρίσεις μας σε αυτήν τη λίστα, είναι σημαντικό να εξετάσετε από πού θα προέρχεται το περιεχόμενό σας και πώς θα το διαχειριστείτε. Πολλές ανεξάρτητες οθόνες διαφήμισης είναι εξοπλισμένες με ενσωματωμένους υπολογιστές, επιτρέποντάς σας να προσθέσετε περιεχόμενο απευθείας στη συσκευή. Αυτό είναι πιο κατάλληλο όταν το περιεχόμενο που προβάλλετε είναι απίθανο να αλλάξει συχνά και μπορεί απλώς να ρυθμιστεί μία φορά και να παραμείνει για μεγάλο χρονικό διάστημα. Η εναλλακτική λύση σε αυτό είναι μια λύση διαχείρισης περιεχομένου που σας επιτρέπει να αντιστοιχίσετε περιεχόμενο στην οθόνη σας και να το ενημερώνετε συνεχώς όταν χρειάζεται, απαιτώντας συνήθως το υλικό να είναι συνδεδεμένο στο Διαδίκτυο.

Faq για LCD οθόνες βιτρινας καταστηματων

Οι βιτρίνες όπως και κάθε άλλη εφαρμογή απαιτούν συγκεκριμένα κριτήρια για την επιλογή της σωστής οθόνης LCD. Σκεφτείτε καλά για ποιόν λόγο θέλετε να τοποθετήσετε μια LCD οθόνη στη βιτρίνα του καταστήματός σας. Θέλετε να προσελκύσετε την προσοχή του περαστικού πελάτη; Θέλετε να προβάλετε περιεχόμενο το οποίο θα ανανεώνεται συχνά; Θέλετε να κάνετε προβολή βίντεο, κινούμενων εικόνων, animation ή θέλετε να προβάλετε στατικές εικόνες και κείμενα; Από πόσο μακριά θέλετε η LCD οθόνη να είναι αναγνώσιμη; Θέλετε η LCD οθόνη να είναι μια διαδραστική οθόνη αφής ή μια απλή οθόνη προβολής;

Το προφανές για την επιλογή σας είναι το μέγεθος της LCD οθόνης που θα διαλέξετε. Στη βιτρίνα, μια μεγάλη LCD οθόνη είναι απαραίτητη για να τραβήξει το βλέμμα των περαστικών. Υπολογίστε ένα ελάχιστο μέγεθος LCD οθόνης 42” για μικρά καταστήματα ή κατά προτίμηση και για καλύτερα αποτελέσματα μέγεθος LCD οθόνης 65”. Φυσικά το μέγεθος εξαρτάται και από το τι άλλο σκοπεύετε να προβάλετε στη βιτρίνα σας. Εάν δεν υπάρχει τίποτε άλλο εκτός από την LCD οθόνη, τότε μπορείτε να προσθέσετε περισσότερες LCD οθόνες έτσι ώστε να γεμίσουν το χώρο της βιτρίνας σας με φωτεινές πολύχρωμες οθόνες LCD.

Η φωτεινότητα της LCD οθόνης για τη βιτρίνα σας, θα εξαρτηθεί από το χώρο που βρίσκεται το κατάστημά σας.

Εάν η βιτρίνα του καταστήματος φαίνεται σε εξωτερικό χώρο, τότε είναι πολύ σημαντικό η LCD οθόνη να είναι αναγνώσιμη στο φως του ήλιου με επιλογή μοντέλου υψηλής φωτεινότητας (1000 nits), έτσι ώστε οι εικόνες που θα εμφανίζονται να ξεχωρίζουν ακόμη και όταν οι ακτίνες του ήλιου πέφτουν επάνω στην οθόνη. Οι περισσότερες LCD οθόνες του εμπορίου δεν προσφέρουν αυτή τη δυνατότητα. Επίσης θα πρέπει να λάβετε υπόψη πως φαίνεται η LCD οθόνη τη νύχτα. Εάν η LCD οθόνη παραμείνει σε πλήρη φωτεινότητα τη νύχτα, θα είναι πολύ εκθαμβωτική για τους ανθρώπους ώστε να κοιτάνε το περιεχόμενο ευχάριστα στο σκοτάδι. Η λύση είναι το “Auto Dimming” όπου με τη προσθήκη αισθητήρα φωτός, η οθόνη χαμηλώνει αυτόματα όταν το επίπεδο φωτισμού του περιβάλλοντα χώρου είναι χαμηλό. Ως εκ τούτου η βιτρίνα του καταστήματος που φαίνεται σε εξωτερικό χώρο χρειάζεται και το “Auto Dimming” καθώς επίσης και υψηλή φωτεινότητα για να είναι αναγνώσιμη στον ήλιο.

Εάν από την άλλη πλευρά, η LCD οθόνη βρίσκεται σε τελείως κλειστό εσωτερικό χώρο, για παράδειγμα σε ένα μεγάλο εμπορικό κέντρο, δεν είναι απαραίτητο να επιλέξετε να είναι αναγνώσιμη στον ήλιο, αλλά χρειάζεται να έχει επαρκή φωτεινότητα ώστε όταν προβάλετε μια εικόνα να έχει επαρκή φωτισμό. Έτσι ένα ενδεικτικό μέσο όρο φωτεινότητας για σωστά αποτελέσματα είναι μεγαλύτερο από (450 nits).

Συνήθως στις βιτρίνες, οι LCD οθόνες τοποθετούνται πίσω από το τζάμι, σε μια κεντρική θέση.  Ως εκ τούτου θα πρέπει να επιλέξετε ένα περίβλημα της οθόνης που να είναι ευπαρουσίαστο από όλες τις πλευρές, ακόμα και από την πίσω. Αυτό σημαίνει πως οι βιομηχανικές οθόνες LCD δεν είναι κατάλληλες. Ένα μεταλλικό σασί είναι καλύτερη λύση από πλαστικό και αυτό γιατί το πλαστικό περίβλημα δεν είναι τόσο ανθεκτικό και έχει την τάση να επιδεινώνεται  και να φαίνεται ξεπερασμένο αρκετά γρήγορα.

Οι περισσότερες LCD οθόνες βιτρίνας, χρησιμοποιούνται για επαναλαμβανόμενη αναπαραγωγή είτε πρόκειται για εικόνες, είτε βίντεο, κινούμενα γραφικά, κείμενα. Τα περιεχόμενα αυτά θα πρέπει να παραχθούν από κάποια συσκευή αναπαραγωγής πολυμέσων υπολογιστή. Ο απλούστερος τρόπος για να γίνει αυτό είναι να αγοράσετε μια LCD οθόνη, η οποία θα έχει ενσωματωμένο πλακέτα αναπαραγωγής πολυμέσων “Built-in Media Player”. Στη συνέχεια θα μπορείτε να φορτώσετε τα δεδομένα μέσω ενός απλού USB stick και να τα εκτελέσετε.

Ο τρόπος τοποθέτησης για τη LCD οθόνη στη βιτρίνα του καταστήματος ποικίλει και θα πρέπει να συμβουλευτείτε ειδικό για να βρείτε την επιλογή τοποθέτησης που ταιριάζει με το ντεκόρ στο κατάστημα σας.

Οι LCD οθόνες βιτρίνας καταστήματος, συνήθως λειτουργούν 24ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα. Ως εκ τούτου θα πρέπει να βεβαιωθείτε πως η οθόνη LCD έχει σχεδιαστεί για 24ώρη λειτουργία. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με την επιλογή μιας οθόνης που χρησιμοποιεί βιομηχανικά εξαρτήματα ποιότητας.

Ένα άλλο ζήτημα είναι ότι οι LCD οθόνες  που έχουν συνεχή επαφή με τις ακτίνες του ήλιου, μπορεί να εκτεθούν σε υψηλές θερμοκρασίες. Αυτό είναι πρόβλημα ειδικά όταν έχετε επιλέξει κάποιο μοντέλο υψηλής φωτεινότητας καθώς και ορισμένες οθόνες υψηλής φωτεινότητας παράγουν και οι ίδιες υψηλή θερμοκρασία.  Γι’ αυτό βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει μια LCD οθόνη η οποία να είναι ανθεκτική πάνω από 50ο C.

Faq για LCD οθονες υψηλης φωτεινοτητας

To nit είναι μονάδα μέτρησης της φωτεινότητας, και είναι ίσο με ένα candela ανά τετραγωνικό μέτρο (cd/m2). Η μονάδα βασίζεται στη candela, το Μετρικό Σύστημα της φωτεινής έντασης, ανα τετραγωνικό μέτρο. Ως μέτρο του φωτός που εκπέμπεται ανά μονάδα επιφάνειας, αυτή η μονάδα χρησιμοποιείται συχνά για να καθορίσει τη φωτεινότητα μιας οθόνης. Οι οθόνες LCD των περισσότερων καταναλωτών έχουν φωτεινότητα που κυμαίνεται από 200 έως 300 nits.

Γενικά, τα 1.500 nits παρέχουν ευανάγνωστο κείμενο σε εξωτερικό φως ημέρας, ενώ η κλίμακα του γκρι και το εξωτερικό video απαιτούν ως και 5.000 nits για αποδεκτό βάθος χρώματος. Οι υψηλής φωτεινότητας οθόνες LCD παράγουν μια εικόνα ευανάγνωστη στο φως του ήλιου η οποία μπορεί πολύ εύκολα να ειδωθεί σε παράθυρα βιτρίνας και άλλα φωτεινά περιβάλλοντα.

Μια οθόνη ευανάγνωστη στο φως του ήλιου ή ορατή στο φως της μέρας είναι επίσης γνωστή ως οθόνη υψηλής φωτεινότητας. Είναι σχεδιασμένη να λειτουργεί σε πολύ φωτεινά περιβάλλοντα, για παράδειγμα σε ευρύ φως της μέρας. Οι οθόνες υψηλής φωτεινότητας συνήθως χρησιμοποιούνται εμπορικά σε κιόσκια και διαφημίσεις εξωτερικών χώρων.

Συνιστούμε οθόνες με ονομαστική κατάταξη φωτεινότητας τουλάχιστον 2.000 για εφαρμογές σε τοποθεσίες υψηλού περικλείοντος φωτός.

Με τις ικανότητες όρασης στο φως της μέρας, οι οθόνες υψηλής φωτεινότητας είναι τέλειες για εφαρμογές σε εξωτερικούς χώρους όπως σε κιόσκια και προσόψεις κτιρίων. Για εξωτερικές εγκαταστάσεις απαιτείται αντοχή στις καιρικές συνθήκες. Σε πολλές περιπτώσεις, αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη χρήση συστήματος κλιματισμού.

Αντίθετα με τα καταναλωτικά σετ τηλεοράσεων, οι επαγγελματικές οθόνες είναι σχεδιασμένες να λειτουργούν 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα με προχωρημένα συστήματα διαχείρισης θερμότητας. Κατασκευασμένες με την ασφάλεια ως πρωταρχικό στόχο, προσφέρουν κατασκευή ανθεκτικών υλικών και την ικανότητα κλειδώματος με τηλεχειριστήριο ή λειτουργίες. Ενώ οι τηλεοράσεις είναι περιορισμένες να είναι τοποθετημένες σε οριζόντιο προσανατολισμό, οι επαγγελματικές οθόνες μπορούν να τοποθετηθούν και σε κατακόρυφο προσανατολισμό (κάθετα). Ίσως πιο σημαντικό ακόμη, οι καταναλωτικές οθόνες δεν καλύπτονται από εγγύηση όταν χρησιμοποιούνται σε εμπορικό περιβάλλον.

FAQ για επιγραφες LCD Video Brochure – Ψηφιακο Εντυπο

Η τιμή του Video Brochure ποικίλλει και εξαρτάται από διάφορους παράγοντες: το μέγεθος της οθόνης, το μέγεθος του προϊόντος / το σχήμα, τα υλικά και το φινίρισμα των προϊόντων, το μέγεθος της μνήμης flash και την ποσότητα.

Για να εξασφαλιστεί ότι το Video Brochure είναι ένα προσιτό εργαλείο μάρκετινγκ για όλα τα μεγέθη προϋπολογισμού, μικρό ή μεγάλο, έχουμε δημιουργήσει μια οικογένεια τυποποιημένων μορφών Video Brochure. Κάθε LCD ψηφιακό έντυπο με αναπαραγωγή video έχει διαφορετικό μέγεθος οθόνης και διαστάσεις, με οθόνες που κυμαίνονται από 2,4″, έως και 10″ οθόνη.

Έχουμε τυποποιήσει τις μπαταρίες και τη μνήμη flash που χρησιμοποιείται σε αυτό το εύρος Video Brochure ώστε να απλοποιήσουμε τις επιλογές.

Μπορούμε να παράγουμε παραγγελία Video Brochure σε ένα προσαρμοσμένο μέγεθος ή σε σχήμα με προσαρμοσμένα στοιχεία.

Video Brochure με τις μικρότερες οθόνες (2.4 “και 2.8”) τρέχουν χρησιμοποιώντας εξειδικευμένο λογισμικό. Μπορείτε να στείλετε αρχεία AVI, MP4 ή MOV, ωστόσο προτιμώνται τα αρχεία AVI. Τα υπόλοιπα Video Brochure με μεγαλύτερες οθόνες (4.3 “και μεγαλύτερο) έχουν ένα πιο εξελιγμένο τσιπ που σημαίνει ότι είναι πιο «έξυπνα» από τις μικρότερες οθόνες.

Σας προτείνουμε AVI αρχεία για όλα τα Video Brochure.

Ναι, αυτό είναι δυνατό. Η τεχνολογία Video Brochure λειτουργεί παρόμοια με μια συσκευή USB. Απλά συνδέστε το Video Brochure στον υπολογιστή σας χρησιμοποιώντας το καλώδιο Micro-USB που παρέχεται (ή οποιοδήποτε Android καλώδιο του τηλεφώνου) για πρόσβαση στη μνήμη flash του LCD ψηφιακού εντύπου με αναπαραγωγή video.

Ανοίξτε το φάκελο ‘Video’ για να διαγράψετε ή να αντικαταστήσετε τα παλαιά βίντεο με τα νέα. Αυτά τα νέα βίντεο θα πρέπει να είναι στη σωστή μορφή.

Κάθε Video Brochure περιέχει μία διαφημιστική TFT LCD οθόνη.

Παρόλο που αυτά είναι πολύ υψηλής ποιότητας, αξίζει να έχουμε κατά νου ότι δεν είναι στην ίδια κατηγορία με την σύγχρονη τεχνολογία που έχουμε συνηθίσει σε iPhone, smartphones ή tablets.

Ως πρότυπο, για όλα τα Video Brochure με οθόνες κάτω από 7″ χρησιμοποιούμε 256MB, και για όλες τις οθόνες 7″ και άνω χρησιμοποιούμε 1GB.

Η εμπειρία μας έχει διδάξει ότι αυτό είναι ένα καλό μέγεθος Flash Memory.

Υπάρχει η δυνατότητα να παραχθούν και με μεγαλύτερο ή μικρότερο τσιπ flash, αν χρειαστεί, αλλά αυτό απαιτεί ειδική παραγγελία. Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το μέγεθος της μνήμης Flash στο απόθεμα των Video Brochure.

Αυτό ποικίλλει ανάλογα με την ποσότητα των Video Brochure της παραγγελίας.

Για μια παραγγελία που παράγεται στο Ηνωμένο Βασίλειο για λιγότερο από 200 μονάδες, ο χρόνος είναι περίπου 7-12 ημέρες.

Για μια παραγγελία που παράγονται στην Άπω Ανατολή για 50 μονάδες ή περισσότερο, ο χρόνος παράδοσης είναι περίπου 3-4 εβδομάδες.

Καθυστερήσεις σε μέσα παραγωγής μπορεί να προκαλέσουν καθυστερήσεις στην παραγωγή.

Ναι, όλη η σειρά Video Brochure, έχουν ενσωματωμένα ηχεία που επιτρέπουν την αναπαραγωγή ήχου εκτός από το βίντεο.

Κάθε Video Brochure μπορεί να χωρέσει μέχρι και 99 βίντεο.

Η πλειοψηφία των πελατών μας επιλέγουν να χρησιμοποιούν μεταξύ 1-4 βίντεο στο Video Brochure τους, ωστόσο το λογισμικό έχει τη δυνατότητα να αναπαράγει πολλά περισσότερα (ανάλογα με το μέγεθος μνήμης αποθήκευσης Flash).

Ένα βασικό χαρακτηριστικό του Video Brochure είναι η χρήση του κουμπιού τύπου DVD, Έναρξη, Παύση, Επόμενο, Προηγούμενο, Ένταση + και Ένταση-.

Αυτό δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να πλοηγηθεί μέσω των πολλών βίντεο εάν είναι απαραίτητο.

Αυτό είναι εφικτό, ωστόσο εμείς προτιμούμε να κάνετε μια καινούρια παραγγελία παρτίδας με τα σωστά κουμπιά λειτουργίας βίντεο, προγραμματισμένες εκ των προτέρων κατά την έναρξη της παραγγελίας.

Οποιεσδήποτε τροποποιήσεις που επήλθαν στη διαμόρφωση κουμπιών ΜΕΤΑ από την παραγγελία, παίρνουν χρόνο και θα επιβαρύνονται με επιπλέον κόστος.

Ναι. Όλα τα LCD ψηφιακά έντυπα με αναπαραγωγή video περιλαμβάνουν επαναφορτιζόμενες μπαταρίες. Κάθε Video Brochure έρχεται με το δικό του μικρό καλώδιο USB. Αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη φόρτιση του Video Brochure καθώς και για την πρόσβαση στην μνήμη flash. Απλά συνδέστε το ένα άκρο στο Video Brochure και το άλλο στον υπολογιστή σας.

Ναι, είναι δυνατό να φορτώσετε το βίντεό σας στο Video Brochure σας.

Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας συναρμολόγησης του Video Brochure φορτώνουμε πάντα ένα βίντεο πάνω στο Video Brochure για σκοπούς δοκιμών και QC. Έτσι, αν έχουμε φορτώσει το βίντεό σας ή το βίντεο της δοκιμής μας, πραγματικά δεν κάνει έχει καμιά διαφορά.

Εμείς προτιμούμε να φορτώσουμε το βίντεο σας, αν και επειδή:

1) θα σας σώσει από την υποχρέωση να το κάνετε εσείς και

2) για την αποφυγή πιθανών λαθών τελικού χρήστη που μπορεί να προκύψουν από τους πελάτες που προσπαθούν να φορτώσουν τα δικά τους βίντεο με λανθασμένο τρόπο.

Ναι, αν θέλετε να συνεργαστείτε μαζί μας για να αναπτύξετε μια παραγγελία Video Brochure, μπορούμε να προσφέρουμε μια σειρά διαμορφώσεων για την οθόνη, κουμπί & μονάδες. Υπάρχει μια χρέωση για την ανάπτυξη αυτής της υπηρεσίας και ένα ελάχιστο όριο των 100 μονάδων για την παραγγελία. Επίσης, συνιστούμε να παραχθεί ένα αρχικό δείγμα του κατά παραγγελία Video Brochure, ώστε να ελεγχθεί και εγκριθεί σχετικά με την πλήρη λειτουργία του.

Όλη η σειρά των Video Brochure περιέχουν επαναφορτιζόμενες μπαταρίες πολυμερών λιθίου. Ως εναλλακτική λύση που μερικές φορές χρησιμοποιείται αποτελεί η χρήση μπαταριών ιόντων λιθίου.

Μονάδες Video Brochure με οθόνες 2.4 “ή 2.8” θα παίξουν συνεχώς για περίπου 20-25 λεπτά πριν απαιτηθεί επαναφόρτιση.

Μονάδες Video Brochure με οθόνες 4,3 “ή 5” θα παίξουν συνεχώς για περίπου 60 λεπτά πριν απαιτηθεί επαναφόρτιση.

Μονάδες Video Brochure με οθόνες 7 “ή 10” θα παίξουν συνεχώς για περίπου 90 λεπτά πριν απαιτηθεί επαναφόρτιση.

Ναι αυτό είναι δυνατόν, ωστόσο, δεν είναι ένα τυποποιημένο χαρακτηριστικό γνώρισμα για Video Brochure. Θέλουμε να εξασφαλίσουμε ότι τα Video Brochure έχουν δημιουργηθεί με το σωστό λογισμικό κατά τη στιγμή της παραγωγής για να εξασφαλιστεί ότι είναι εξοπλισμένα για τη σωστή λειτουργία.

Είμαστε σε θέση να δημιουργήσουμε ένα αρχείο βίντεο από JPEGS έτσι ώστε τα αρχεία JPEG να παίξουν στο Video Brochure ως αρχείο βίντεο αντί για μεμονωμένα αρχεία JPEG.

Δυστυχώς παρουσιάσεις του PowerPoint δεν θα παίξουν σε ένα Video Brochure.

Ωστόσο, είμαστε σε θέση να μετατρέψουμε μια παρουσίαση του PowerPoint σε ένα βίντεο έτσι ώστε να αναπαράχθει ως ένα αρχείο βίντεο στο Video Brochure.

Οι ακόλουθες επιλογές είναι προσιτές σε όλο το φάσμα των Video Brochure.

 

  • Ματ Laminate / Gloss Laminate.
  • Ανάγλυφη με αλουμινόχαρτο
  • Ανάγλυφη και μη ανάγλυφη επιγραφή
  • Με βερνίκι
  • Spot Gloss βερνίκι UV
  • Ειδικό χαρτί
  • Άκαμπτο ταμπλό
  • Ειδική die-κοπή
  • Pop-Up
  • Δημιουργική κοπή / χάραξη

Ναι, αυτό είναι δυνατό με επιπλέον χρέωση ανά μονάδα. Η προσθήκη μιας υποδοχής ακουστικών απαιτεί ειδική παραγγελία. Δεν μπορεί να τοποθετηθεί σε υπάρχον απόθεμα έτοιμων μονάδων.

Ο χρόνος που χρειάζεται για να φορτίσετε ένα Video Brochure ποικίλλει ανάλογα με το μέγεθος της οθόνης και την μπαταρία του.

Η παρακάτω ανάλυση υποδεικνύει μια προσέγγιση για το χρόνος φόρτισης ανάλογα με το μέγεθος της οθόνης.

Οθόνες 2.4 “και 2.8” χρειάζονται περίπου 30-45 λεπτά φόρτισης.

Οθόνες 4.3 “και 5” χρειάζονται περίπου 1 ώρα φόρτισης.

Οθόνες 7 “και 10” χρειάζονται περίπου 2 ώρες φόρτισης.

Αν και είναι δυνατόν να φορτιστεί το Video Brochure με σύνδεση σε έναν υπολογιστή ή με σύνδεση στην παροχή ηλεκτρικού ρεύματος, αξίζει να ληφθεί υπόψη ότι με την επιλογή να συνδεθεί με έναν υπολογιστή, και όχι στο ηλεκτρικό δίκτυο, θα αυξήσει το χρόνο που χρειάζεται για τη μονάδα να φορτίσει με σχεδόν το διπλάσιο χρόνο, επειδή η ηλεκτρική έξοδος είναι χαμηλότερη.

Ναι, κάθε μονάδα Video Brochure έρχεται με ένα μικρό USB σε Micro USB καλώδιο σύνδεσης.

Αυτό συμπεριλαμβάνεται στην τιμή που αναφέρεται από την ομάδα πωλήσεων του Video Brochure.

Κάθε μονάδα Video Brochure διαθέτει θύρα Micro-USB.

Οι περισσότερες άλλες εταιρείες χρησιμοποιούν ένα Mini USB ωστόσο προτιμούμε να έχουμε συμβατότητα με τα σύγχρονα καλώδια φόρτισης έξυπνων τηλεφώνων, εξασφαλίζοντας ώστε η φόρτιση της μονάδας να μην είναι ταλαιπωρία.

Ναι, αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα στα Video Brochure ωστόσο πρέπει να γίνει πριν από την κατασκευή και κατά την έναρξη της παραγωγής. Δυστυχώς, δεν μπορεί να γίνει μετά την παραγγελία όταν έχει παραχθεί και συναρμολογηθεί.

FAQ για επιγραφες LED

Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες για την καλή και μακροχρόνια λειτουργία μιας επιγραφής τεχνολογίας LED είναι ο προφανής, δηλαδή τα ίδια τα LEDs (φωτοδίοδοι) από τα οποία αυτή συνίσταται. Πολλοί Κινέζοι κατασκευαστές λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού, προσπαθούν να κατεβάσουν πάρα πολύ το κόστος, με αποτέλεσμα την παράλληλη μείωση της αξιοπιστίας του LED. Χρησιμοποιούν το σίδηρο ως υλικό βάσης του LED αντί για το ανθεκτικό αλουμίνιο κάτι που μπορεί να αποβεί επικίνδυνο σε περίπτωση υπερθέρμανσης του LED, γιατί δυσκολεύει την απαγωγή της θερμοκρασίας από τον πυρήνα του LED. Επίσης μικραίνουν σημαντικά τον όγκο τους. Η συρρίκνωση και η φθηνή κατασκευή του πυρήνα του LED αυξάνει τους κινδύνους καταστροφής του LED στις μεγάλες μεταβολές θερμοκρασίας – ειδικά στις συνθήκες εξωτερικών χώρων. Άλλη τακτική είναι η χρήση τσιπ που τροφοδοτούν με ρεύμα τα LED ώστε να εμφανιστούν οι πληροφορίες στην επιγραφή, είναι χαμηλής ποιότητας και απόδοσης, γιατί προορίζονταν για άλλες εφαρμογές. Καθώς τα τσιπ αυτά δεν μπορούν να παρέχουν ικανοποιητικό ρεύμα, τα LEDs δεν μπορούν να αποδώσουν την ονομαστική τους φωτεινότητα. Επίσης ελλείψει απαραίτητων σταθεροποιητών ρεύματος, τα LEDs κινδυνεύουν από τις πιθανές ανωμαλίες του ρεύματος με αποτέλεσμα την καταστροφή ή την εξασθένισή τους σε σύντομο χρονικό διάστημα. Επίσης χρησιμοποιούν τροφοδοτικά με μειωμένες προστασίες και τις περισσότερες φορές χωρίς τις απαραίτητες Ευρωπαϊκές προδιαγραφές, ενώ κατασκευάζουν το περίβλημα της επιγραφής από σίδηρο -αντί αλουμινίου- με αποτέλεσμα να γίνεται δυσκολότερη η απαγωγή της θερμοκρασίας στο περιβάλλον. Αυτό μπορεί να αποβεί μοιραίο τους ζεστούς καλοκαιρινούς μήνες, που η εσωτερική θερμοκρασία στις πινακίδες με LEDξεπερνάει τους 60 βαθμούς κελσίου, όριο που είναι το μέγιστο όριο ασφαλείας για τη λειτουργία των LEDs.

        Εύλογα καταλήγει κανείς στο συμπέρασμα πως και στην περίπτωση των ηλεκτρονικών επιγραφών με LED ισχύει το «ό,τι πληρώνεις, παίρνεις». Βέβαια, οι διαφορές ανάμεσα σε ένα προϊόν υψηλής ποιότητας και ένα αναξιόπιστο δε φαίνονται από την πρώτη μέρα αλλά σε βάθος χρόνου. Όπως έχει αποδειχθεί στην πράξη, μια καλή επιγραφή που πληροί τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές μπορεί να λειτουργήσει σε 24ωρη βάση για πολύ περισσότερο από 10 χρόνια! H φθηνή κινέζικη επιγραφή μειώνει τρομερά το χρόνο ζωής μιας επιγραφής αλλά και όσο λειτουργεί δεν ικανοποιεί τον αγοραστή που την προμηθεύτηκε για να διαφημιστεί αποτελεσματικά.

Συνοψίζοντας, οι φθηνές πινακίδες:

Διαθέτουν χαμηλή φωτεινότητα και έτσι δεν έχουν καλή ευκρίνεια κατά την διάρκεια της ημέρας.

Δημιουργούν σταδιακά άσχημα στίγματα πάνω στην επιφάνεια των LEDs (καμένα pixels), δείχνοντας μιαν άσχημη εικόνα, που φέρνει αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που προσδοκά ο επαγγελματίας.

Δε λειτουργούν άψογα, ενώ θα έπρεπε εφόσον αποτελούν την πιο προφανή βιτρίνα ενός καταστήματος.

Είναι μια συχνή ερώτηση ποια είναι η καλύτερη απόσταση θέασης της οθόνης π.χ P16mm , ποια είναι η καλύτερη απόσταση θέασης του P10 mm οθόνη LED; Και με τον ίδιο τρόπο , “αν χρειάζομαι μια οθόνη LED με θέαση από 100μ, 20μ, τότε τι pixel pitch LED οθόνης θα πρέπει να επιλέξω;” Σε γενικές γραμμές, η απόσταση θέασης μιας οθόνης LED καθορίζεται από 3 παράγοντες:

  • Pixel Pitch
  • Μέγεθος οθόνης
  • Led Φωτεινότητα

Όπως για τις περισσότερες περιπτώσεις, το “Pixel Pitch” παίζει τον κυριότερο παράγοντα για μια οθόνη LED. Παραθέτουμε τη σχέση ανάμεσα στην απόσταση θέασης και το pixel pitch με σκοπό τη διευκόλυνση για τη σωστή επιλογή.

Οθόνη LED εσωτερικού χώρου:

  • P5mm ———– Καλύτερη απόσταση ορατότητας 3-28 μέτρα
  • P6mm ———– Καλύτερη απόσταση ορατότητας 3,5-40 μέτρα
  • P8mm ———– Καλύτερη απόσταση ορατότητας 4,5-50 μέτρα
  • P10mm ———– Καλύτερη απόσταση ορατότητας 5-55 μέτρα

Οθόνη LED εξωτερικού χώρου:

  • P10mm ———– Καλύτερη απόσταση ορατότητας 5-55 μέτρα
  • P12mm ———– Καλύτερη απόσταση ορατότητας 8-66 μέτρα
  • P14mm ———– Καλύτερη απόσταση ορατότητας 12-80 μέτρα
  • P16mm ———– Καλύτερη απόσταση ορατότητας 15-88 μέτρα
  • P20mm ———– Καλύτερη απόσταση ορατότητας 20-110 μέτρα
  • P25mm ———– Καλύτερη απόσταση ορατότητας 20-160 μέτρα

Από την άλλη πλευρά, η μέγιστη απόσταση οπτικοποίησης εξαρτάται από τις διαστάσεις της οθόνης, και μπορούμε να πολλαπλασιάσουμε επί 10 φορές το σύνολο των τετραγωνικών μέτρων οποιαδήποτε δεδομένης οθόνης. Σε αυτή τη περίπτωση μια οθόνη διαστάσεων 4×4 μέτρων μας δίνει συνολική έκταση 16 τετραγωνικών μέτρων, έτσι ώστε η μέγιστη οπτικοποίηση είναι 160m. Αυτή η απόσταση είναι η μέγιστη για την αναγνωσιμότητα (σε αυτή την απόσταση μπορούμε να δούμε ευανάγνωστες εικόνες).

Η απόσταση προβολής είναι (2) φορές η απόσταση αναγνωσιμότητας. Έτσι μπορούμε να πούμε, σύμφωνα με το παράδειγμα μας, ότι οι εικόνες είναι ευανάγνωστες μέχρι τα 160 μέτρα, αλλά ορατή μέχρι τα 320 μέτρα.

Για τη μέγιστη απόσταση για το κείμενο στην οθόνη, μπορούμε να πούμε ότι για κάθε εκατοστό της επιγραφής, το κείμενο είναι ευανάγνωστο μέχρι 5 μέτρα. Σε αυτή τη περίπτωση, μια επιγραφή με χαρακτήρες 10 εκατοστών θα έχουν ευανάγνωστη απόσταση 50 μέτρων.

Παράγοντες για την επιτυχή τοποθέτηση είναι:

  • Τοποθεσία με αυξημένη πεζή κυκλοφορία
  • Μέγεθος οθόνης
  • Τοποθεσία που οι άνθρωποι περιμένουν στην ουρά
  • Οι συγκεκριμένοι περαστικοί εκείνοι που πρέπει να πάρουν το μήνυμα σας

Οθόνες LED εσωτερικού χώρου

Σκεφτείτε την τοποθέτηση εσωτερικών πινακίδων LED οπουδήποτε έχετε μεγάλη κυκλοφορία ανθρώπων, όπου τα πλήθη συγκεντρώνονται, ή όπου οι άνθρωποι περιμένουν στην ουρά. Αυτό θα μπορούσε να είναι στο λόμπι σας, τοποθετημένη σε ένα τοίχο, ακόμα και τοποθετημένη στο δάπεδο. Το κλειδί για τον εντοπισμό της κατάλληλης θέασης είναι να υπολογίσετε την απόσταση θέασης που είναι απαραίτητο, έτσι ώστε οι περαστικοί να έχουν μια σωστή θέα της οθόνης, χωρίς να είναι πολύ κοντά. Αν υπάρχει μόνο μια μικρή περιοχή, τότε σκεφτείτε να τοποθετήσετε την οθόνη LED κάπου ψηλά και δείχνοντάς την προς τα κάτω μέσα στο πλήθος.

Οι οθόνες LED είναι κατάλληλες για διαφήμιση, αλλά επίσης είναι και ένας εξαιρετικός τρόπος για να μεταδίδουμε πληροφορίες. Μπορείτε να τις προγραμματίσετε με μεταβλητές οθόνες ή περνώντας κατά μήκος άλλες πληροφορίες στην ίδια οθόνη.

Οθόνες LED εξωτερικού χώρου

Οι οθόνες LED εξωτερικού χώρου μπορούν να τοποθετούνται κατά μήκος των αυτοκινητοδρόμων και εκτός σε εμπορικά κέντρα για να αφήσουμε τους ανθρώπους να γνωρίζουν την επιχείρησή μας, η οποία βρίσκεται στο εσωτερικό του εμπορικού κέντρου. Οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων για παράδειγμα μπορούν να κάνουν πολύ ευρεία χρήση των οθονών LED για την προσέλκυση ατόμων, με ειδικές προσφορές, μεγάλες χρηματοδοτικές συμφωνίες και δείχνοντας το αυτοκίνητο της εβδομάδας.

Οι οθόνες LED εξωτερικού χώρου τοποθετούνται στρατηγικά σε τοποθεσία της επιχείρησής σας, όπου οι άνθρωποι θα δούνε τη διαφήμισή σας οδηγώντας. Οι οδηγοί θα έχουν πολλές ευκαιρίες από πολύ μακριά να διαβάσουνε την οθόνη όσο πλησιάζουν. Λόγω της φωτεινότητας τους οι οθόνες LED έχουν την ικανότητά να φαίνονται από μακριά!

Οι οθόνες LED κατασκευάζονταν με τη χρήση ατομικών, DIP LED, με ένα σύμπλεγμα χρωμάτων κόκκινου, πράσινου και μπλε LED με ισομερή απόσταση μεταξύ τους. Τα τελευταία χρόνια η τεχνολογία SMD μας επέτρεψε να δημιουργήσουμε οθόνες LED με πολύ υψηλότερη ανάλυση. Οι οθόνες SMD LED χρησιμοποιούν πολύ μικρότερες λυχνίες LED (σε μέγεθος κεφαλής καρφίτσας) και πιο πυκνά τοποθετημένα μεταξύ τους σε απόσταση χιλιοστών.

Οι SMD οθόνες έχουν πολύ μικρότερες αποστάσεις θέασης με πολύ υψηλότερη ανάλυση.
Επίσης αυτό το μικρό μέγεθος τα καθιστά καλύτερα για εσωτερική χρήση από εξωτερική, κυρίως λόγω του γεγονότος ότι δεν είναι τόσο φωτεινά. Οι Οθόνες SMD τείνουν επίσης να είναι πιο ακριβές, οπότε για τις περισσότερες εξωτερικές εφαρμογές τα DIP LEDs εξακολουθούν να τείνουν να είναι η καλύτερη επιλογή.

Στις οθόνες LED, το βήμα pixel είναι η απόσταση ανάμεσα σε κάθε σύμπλεγμα LED που κάνει ένα εικονοστοιχείο και μετριέται σε χιλιοστά. Κυμαίνεται από περίπου 3 χιλιοστά για οθόνες LED εσωτερικών χώρων για την πολύ στενή παρακολούθηση προβολής, έως σε περίπου 30 χιλιοστών για οθόνες LED εξωτερικών χώρων ώστε να είναι ορατές από απόσταση.

Το Pixel βήματος είναι σημαντικό όταν επιλέγετε μια οθόνη LED, αλλά ένα μικρότερο pixel pitch δεν έχει πάντα νόημα και μπορεί να κοστίσει πολύ περισσότερο. Όλα εξαρτώνται από την απόσταση της οθόνης που θα προβάλλεται. Το Pixel βήματος είναι μόνο ένας παράγοντα από πολλούς που καθορίζουν την ποιότητα μιας οθόνης, και η πώληση δεν στηρίζεται σε αυτό και μόνο!

Φυσικά ναι. Οι οθόνες LED έχουν κύριο πεδίο εφαρμογής τους την απεικόνιση βίντεο. Για την απεικόνιση βίντεο είναι σημαντικό να έχουν επίγνωση του γεγονότος ότι, για να ληφθεί μια ικανοποιητική ποιότητα των εικόνων, είναι απαραίτητο να χρησιμοποιηθεί μια οθόνη με ελάχιστη ανάλυση 192 x 128 pixels. Για αναπαραγωγή video χρειάζονται ειδικές κάρτες receiver , sender, καθώς και επεξεργαστής video.

Για να εξασφαλιστούν 100.000 ώρες ζωής, οι παραγωγοί LED δηλώνουν σαφώς δύο βασικές προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούνται. Η εσωτερική θερμοκρασία και η ένταση ρεύματος. Οι προϋποθέσεις αυτές έχουν διαφορετικές τιμές ανάλογα με τον τύπο LED αλλά για να παρέχουμε ένα όριο σύγκρισης μπορούμε να πούμε ότι:

  1. Η εσωτερική θερμοκρασία led πρέπει να είναι κάτω από 120°C (μετρούμενη σε βαθμούς C και με θερμοκρασία περιβάλλοντος 25°C)
  2. Η ισχύς ρεύματος πρέπει να είναι κάτω των 20mA.

Εάν πληρούνται οι δύο αυτές προϋποθέσεις, ο παραγωγός led εγγυάται ότι μετά από 100.000 ώρες (περίπου 11 χρόνια πάντα ενεργοποιημένο), η φωτεινότητα του LED θα μειωθεί κατά 50% της αρχικής τιμής.

Η κατανάλωση ρεύματος των LED εξαρτάται από τον κατασκευαστή, σχετικά με το χρώμα και την ισχύ που διαθέτουμε στη δίοδο. Ως ένδειξη μπορούμε να πούμε ότι σε ένα LED η κατανάλωση είναι μεταξύ 15 και 100 mA (milliampere) και η ισχύς του μπορεί να κυμαίνεται από 0,1 και 1 Watt.

Η διαφορά είναι η βέλτιστη απόσταση θέασης. Η οθόνη LED με υψηλή ευκρίνεια (άρα, με μικρότερο βήμα και μεγαλύτερο αριθμό των LED ανά m2) έχει την ποιότητα μιας εικόνας υψηλότερης ευκρίνειας, ιδανικό ακόμα και για μικρή απόσταση θέασης. Η οθόνη με χαμηλότερο ορισμό (ως εκ τούτου, με ένα μεγαλύτερο βήμα και ένα μικρότερο αριθμό των LED ανά m2) έχει την ποιότητα μιας εικόνας κατώτερης ευκρίνειας, ιδανική για μεγαλύτερη απόσταση θέασης. Είναι σημαντικό να διευκρινιστεί ότι ο ορισμός αυτός καθορίζεται από την απόσταση θέασης της οθόνης LED για τη στιγμή που θα εγκατασταθεί: Εάν μια οθόνη έχει απόσταση θέασης 300 μέτρων, δεν χρειάζεται βήμα υψηλής ευκρίνειας. Το ανθρώπινο μάτι δεν μπορεί να διακρίνει τις μικρές λεπτομέρειες από μεγαλύτερες αποστάσεις ούτως ή άλλως. Από την άλλη πλευρά, μια οθόνη που παρατηρείται από 30 μέτρα χρειάζεται ένα υψηλότερο ορισμό διότι από μια τέτοια μικρή απόσταση το ανθρώπινο μάτι είναι σε θέση να αναγνωρίσει ακόμη και μικρές λεπτομέρειες.

Στις παρακάτω εικόνες παριστάνονται δύο υποθετικές οθόνες με τις ίδιες διαστάσεις, αλλά με διαφορετικό ορισμό:

(εικ. 1)

Έχει ένα υψηλότερο ορισμό και είναι επομένως ιδανικό ακόμα και για μικρές αποστάσεις θέασης.

(εικ. 2)

Έχει ένα κατώτερο ορισμό και είναι ιδανικό για μεγαλύτερες αποστάσεις θέασης.

Για να κατανοήσουμε καλύτερα την έννοια “απόσταση θέασης”, παρακαλούμε δείτε τις φωτογραφίες από μερικά εκατοστά και μετά από 3 μέτρα. Ακόμη και αν οι εικόνες έχουν ένα διαφορετικό ορισμό, εάν παρατηρηθεί από 3 μέτρα απόσταση, φαίνεται να έχουν την ίδια ποιότητα.

Απαιτήσεις σε φωτεινότητα για διαφορετικό περιβάλλον:

Οι απαιτήσεις σε γενική φωτεινότητα είναι:

  • Εσωτερική: >800CD/M2
  • Ημι-εσωτερική: >2000CD/M2
  • Εξωτερική (βλέμμα προς το βορρά): >3500CD/M2
  • Εξωτερική (βλέμμα προς το νότο): >7500CD/M2

Είμαστε τόσο σίγουροι που σας προσφέρουμε εγγύηση 16 μηνών.

Η βοήθεια είναι διαθέσιμη σχετικά με την αντιμετώπιση προβλημάτων, ερωτήσεις σχετικά με το λογισμικό και για την εκπαίδευση. Απλά καλέστε μας.

Υπάρχει μια σειρά από παράγοντες που πρέπει να εξετάσουμε όταν επιλέγουμε μια οθόνη led συμπεριλαμβανομένων όπως το μέγεθος της οθόνης led, το pixel pitch, την τοποθεσία, τους στόχους marketing/μηνυμάτων κλπ. Οι εφαρμογές για τις πινακίδες led ποικίλλουν σε μεγάλο βαθμό, όπως από τους δρόμους (2) λωρίδων κυκλοφορίας ως σε αυτοκινητόδρομους πολλαπλών λωρίδων. Οι σκέψεις αυτές υπαγορεύουν το μέγεθος της οθόνης που θα απαιτήσει κανείς καθώς και την πυκνότητα των pixel led.

Ακόμα και μια απλή πληροφορία (όπως η ένδειξη χρόνου και θερμοκρασίας) μετατρέπει την πινακίδα σας σε ένα σημείο αναφοράς. Οι πινακίδες led είναι επίσης ιδανικές για την προώθηση της έγκαιρης ενημέρωσης όπως εκδηλώσεις ή/ και ειδικές προσφορές. Οι τρόποι που μπορείτε να επιλέξετε να διαμορφώσετε και να εμφανίζονται τα μηνύματα στην πινακίδα led, είναι στο χέρι σας, από βίντεο και animations σε εικόνες! Ακριβώς όπως θα σχεδιαστεί προσεκτικά μια διαφήμιση σε ένα περιοδικό για να μεταφέρουμε το σωστό μήνυμα. Έτσι είναι σημαντικό να επιλέγουμε το σωστό περιεχόμενο στην οθόνη LED. Η διαφορά είναι ότι με την οθόνη LED , μπορείτε να αλλάξετε τα μηνύματα σας την κάθε στιγμή, χωρίς επιπλέον κόστος. Η παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας των μηνυμάτων καθορίζει την επιτυχία της διαφήμισης. Ρωτήστε τους πελάτες τι τους έφερε, παρακολουθούμε τις απαντήσεις, για να δημιουργήσουμε μια οθόνη LED με την κατάλληλη διαφήμιση. Υπάρχουν πολλές επιλογές για τη δημιουργία μηνυμάτων για την οθόνη σας για να συλλάβει τη μεγαλύτερη προσοχή.

Οι μονόχρωμες πινακίδες led (κόκκινο, πράσινο, μπλε, πορτοκαλί, λευκό) είναι επίσης μια ισχυρή διαφημιστική αξία. Μονόχρωμες οθόνες είναι η σωστή επιλογή για συγκεκριμένους προϋπολογισμούς χρημάτων. Είναι ένας αποδεδειγμένος τρόπος για να τραβήξουν τη προσοχή και είναι επίσης αποτελεσματικές στη διαφήμιση για πολλά χρόνια. Αλλά σε περίπτωση που θέλετε να εμφανίσετε πλάνα με αίγλη στα προϊόντα σας, να αναπαραγάγετε βίντεο και να επωφεληθείτε από άλλες τακτικές διαφήμισης διαθέσιμες στη τηλεόραση ή το διαδίκτυο, μπορεί τότε να θέλετε να εξετάσετε το ενδεχόμενο χρωματιστής πινακίδας led.

H τιμή μιας οθόνης led ή ηλεκτρονικής πινακίδας εξαρτάται από δύο μεταβλητές. Οι δύο αυτές μεταβλητές είναι το συνολικό μέγεθος της οθόνης led, καθώς και η συνολική ανάλυση της οθόνης.

Συνολικό μέγεθος της οθόνης led: Όσο μεγαλύτερη είναι η οθόνη led, τόσο υψηλότερο είναι το κόστος. Οι τιμές βασίζονται σε ευρώ/τ.μ πράγμα που σημαίνει πως αν το συνολικό μέγεθος είναι 24 τ.μ., η τιμή θα είναι 24 επί το κόστος ανά τετραγωνικό.

Συνολική ανάλυση της οθόνης led: Όσα περισσότερα pixel, ή περισσότερο αριθμό των led χρησιμοποιούμε για την οθόνη led, τόσο υψηλότερο θα είναι το κόστος. Για παράδειγμα εάν μια οθόνη είναι 12 τ.μ. και χρησιμοποιούμε 49.000 pixels θα είναι φθηνότερη από μια οθόνη led των ίδιων διαστάσεων με χρήση 120.000 pixels. Αυτό συμβαίνει επειδή θα έχουν τοποθετηθεί περισσότεροι λαμπτήρες led, συνεπώς θα έχει αυξηθεί και το κόστος. Από την άλλη πλευρά όμως, όσο περισσότερα led έχουμε τοποθετημένα, τόσο περισσότερο εμφανές θα είναι η λεπτομέρεια στη προβολή εικόνων και βίντεο.

Τα πάντα εξαρτώνται από τις ανάγκες των πελατών. Ορισμένοι πελάτες θέλουν το κοινό να δει την οθόνη LED τους από απόσταση 10 μέτρων και περαιτέρω, και άλλοι από τα 20 μέτρα και περαιτέρω. Όσο μεγαλύτερη ανάλυση /τ.μ. έχει μια οθόνη led, τόσο κοντινότερη θα είναι η απόσταση θέασης χωρίς να χάνει σε λεπτομέρεια κοιτάζοντας την οθόνη από κοντά. Γι ‘αυτό χρειαζόμαστε πάντα από τον πελάτη να μας απαντήσει σε ερωτήσεις για να καθορίσουμε το σωστό μέγεθος της οθόνης led καθώς και την ανάλυση ώστε να δώσουμε τη σωστή πρόταση. Τίποτα δεν είναι προκαθορισμένο, αλλά όλα προσαρμόζονται με βάση τις ανάγκες του πελάτη.

Μπορούμε να σας στείλουμε τις τιμές μας και μπορούμε να υπολογίσουμε για εσάς ποιο θα είναι το σωστό μέγεθος και αντίστοιχα η σωστή ανάλυση για την οθόνη led που σας ταιριάζει σύμφωνα με το προϋπολογισμό σας.

Οι δύο τεχνολογίες που αναφέρονται χρησιμοποιούνται για διαφορετικές λειτουργίες.

Οι οθόνες LCD είναι για χρήση εσωτερικών χώρων, στο σπίτι συνήθως για κοντινή παρακολούθηση και για χρήση είτε ηλεκτρονικών υπολογιστών, είτε τηλεοράσεων ενώ οι οθόνες LED είναι κατάλληλες για μεγαλύτερες οθόνες και για επίτευξη αντίκτυπου.

Οι βασικοί λόγοι είναι:

  • Φωτεινότητα: Όλοι έχουμε δει μια οθόνη LCD ή CRT τηλεόρασης όταν ο ήλιος λάμπει σε αυτή που δεν μπορούμε να δούμε την εικόνα. Οι οθόνες LED χρησιμοποιούν απίστευτα φωτεινά led καθώς έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να είναι ορατά σε έντονο ηλιακό φως. Αυτή είναι η βασική δύναμη που έχουν οι οθόνες led. Αντίθετα οι LCD οθόνες δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε υπαίθριο περιβάλλον, ακόμα και σε εσωτερικό χώρο δεν θα έχουν το ίδιο αντίκτυπο.
  • Αντοχή: Οι οθόνες LED αποτελούνται από επιμέρους πίνακες που τοποθετούνται μαζί. Φανταστείτε εάν πρόκειται να κάνουμε το ίδιο με τις οθόνες LCD. Είναι πολύ εύθραυστα και σπάνε εύκολα και μόλις συμβεί αυτό, η οθόνη LCD είναι πλέον άχρηστη. Οι οθόνες LED είναι πιο ανθεκτικές και εύκολες στη συντήρηση τους. Εάν σπάσει ένα led αντικαθίσταται εύκολα, πράγμα που καθιστά τις πινακίδες LED πιο εύχρηστες καθώς και οικονομικά αποδοτικές.
  • Επιπτώσεις: Εάν θέλετε το μήνυμα σας να ξεχωρίζει, οι οθόνες LED είναι ο κατάλληλος τρόπος, καθώς κάνει το μήνυμα σας μεγαλύτερο και φωτεινότερο.

Ο απομακρυσμένος έλεγχος μπορεί να γίνει με τους κάτωθι τρόπους:

  • Χρήση USB φόρτωσης του μηνύματος από το πρόγραμμα του υπολογιστή και μεταφορά του, στην υποδοχή της οθόνης LED.
  • Χρήση Wifi ασύρματου δικτύου
  • Χρήση καλωδίου RJ45 το οποίο είναι ένα τυπικό καλώδιο δικτύου. Η απόσταση ελέγχου μπορεί να φτάσει μέχρι και 100 μέτρα, το οποίο για τις περισσότερες ανάγκες των πελατών είναι αρκετό.
  • Σύνδεση μέσω Internet, μέσω σταθερής σύνδεσης, 3G, GPRS
  • Σύνδεση μέσω RFID δικτύου

Διαφημιστικη καμπανια TLCD ψυγειου

Γενικα Τεχνικα χαρακτηριστικα πινακιδων LED

Οι ηλεκτρονικές επιγραφές δημιουργούν κινούμενα μηνύματα, χρησιμοποιώντας ως φωτεινά στοιχεία, ηλεκτρονικές φωτοδιόδους (LED). Επειδή η φωτεινότητα των LED (Λεντ) είναι εξαιρετικά υψηλή και επειδή τα μηνύματα είναι κινούμενα, είναι βέβαιο ότι θα τραβήξουν το βλέμμα του κάθε περαστικού. Για αυτό και χρησιμοποιούνται πολύ τα τελευταία χρόνια για διαφημιστικούς λόγους. Στις επιγραφές μπορούν να εμφανίζονται κείμενο και απλά σχήματα, με διάφορους τρόπους ώστε να τραβούν την προσοχή όλων. Οι επιγραφές διαθέτουν δικό τους ρολόι και (θερμόμετρο επιπρόσθετα) ώστε στα μηνύματα να εμφανίζονται χρήσιμες πληροφορίες όπως ώρα, ημερομηνία και θερμοκρασία. Η επιχείρηση μας συναρμολογεί επιγραφές διαφόρων μεγεθών με δυνατότητα εκτύπωσης κειμένου σε μία ή περισσότερες γραμμές. Το κόστος μιας επιγραφής κρίνεται από το βήμα Pitch των LED και από το μέγεθος της πινακίδας.

Οι  Ηλεκτρονικές  επιγραφές  κυλιόμενων – κινούμενων  μηνυμάτων  έχουν :

  • Ειδικό πρόγραμμα Windows που σας επιτρέπει να γράφετε  εύκολα τα μηνύματα στην πινακίδα.
  • Μεγάλη απόσταση αναγνωσιμότητας,  ευκρίνεια και φωτεινότητα σε όλες τις συνθήκες φωτισμού.
  • Εναλλαγή μηνυμάτων με πολλά εντυπωσιακά εφέ.   
  • Ένδειξη ώρας και θερμοκρασίας.
  • Χρονο-προγραμματιζόμενα μηνύματα με καθορισμό της διάρκειας εμφάνισης τους.
  • Ύψος χαρακτήρων : Ρυθμιζόμενο
  • Διαστάσεις εξωτερικές: ανάλογα με το  ύψος των χαρακτήρων
  • Μονής ή Διπλής όψης.
  • Όλες  οι  ηλεκτρονικές  επιγραφές  Led, συνοδεύονται από 2 χρόνια εγγύηση.

Τα διάφορα μηνύματα παράγονται από την επιγραφή σύμφωνα με εντολές προγράμματος που αποθηκεύεται στην μνήμη της επιγραφής. Η σύνθεση του προγράμματος γίνεται με την βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστή. Το πρόγραμμα γράφεται σε ειδικό λογισμικό που έχει την δυνατότητα να παρουσιάζει την λειτουργία της επιγραφής στην οθόνη του ηλεκτρονικού υπολογιστή. Το λογισμικό προσφέρεται δωρεάν από την ιστοσελίδα μας.

  • ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ LED
  • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ (DISPLAY)
  • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥΣ ΣΤΑΥΡΟΥΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΩΝ LED
  • ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΟΔΗΓΩΝ LED
  • ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ LED ΓΙΑ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΑ
  • HΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ LED ΓΙΑ ΓΗΠΕΔΑ – ΣΤΑΔΙΑ – ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΥΟΣ ΧΩΡΟΥΣ
  • ΡΟΛΟΓΙΑ
  • ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΑ
  • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ LED ΓΙΑ ΔΗΜΟΥΣ- ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ – ΝΟΣΟΚΟΜΙΑ – ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ –
  • ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
  • ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ (ΤΡΑΙΝΑ , ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ,ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΑ , ΤΑΧΙ)
  • ΦΩΤΕΙΝΗ ΟΔΟΣΗΜΑΝΣΗ LED ΜΕ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΕΡΓΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΟΔΩΝ

Εκτός από την κατασκευή νέων επιγραφών αναλαμβάνουμε και την συντήρηση – επισκευή ή εν μέρη αντικατάσταση παλαιών επιγραφών εφόσον αυτό είναι προς το συμφέρον του πελάτη, καθώς και την μεταφορά και επανατοποθέτηση σε περίπτωση αλλαγής της έδρας.

H εταιρεία μας ασχολείται με ειδικές- ιδιαίτερες κατασκευές.

H DigitalSign.gr εισάγει τα εξαρτήματα για τις πινακίδες LED και συναρμολογεί σε ιδιόκτητο χώρο της προσφέροντας μοναδικές προσφορές όσο αφορά τις τιμές καθώς και παραμετροποιημένες εφαρμογές με μεγάλη ποικιλία στα προϊόντα της.